Letisko Košice s novou webovou stránkou od Ness KDC

letisko

Letisko v Košiciach je vlastnené z 66 % Medzinárodným letiskom Viedeň, zvyšných 34 % patrí štátu. V roku 2015 Letisko Košice zmenilo svoju marketingovú stratégiu a zvýšilo podporu produktov a služieb, čo sa odrazilo v náraste počtu cestujúcich. Počas prvých siedmich mesiacov roka 2017 využilo služby letiska 266 662 cestujúcich, čo v číslach predstavuje 13 %-ný medziročný nárast. Stránka vyvinutá Nessákmi (www.airportkosice.sk) v rámci CSR programu Ness KDC Košiciam má slúžiť ako oficiálny prezentačný a komunikačný nástroj poskytujúci pasažierom dôležité informácie týkajúce sa služieb letiska.

Letisko Košice pre marketingové účely využíva aj „microsstránku“ www.zkosicdosveta.sk (vytvorené v spolupráci s marketingovou agentúrou letiska), ktorá prezentuje možnosti cestovania vďaka neustále rozrastajúcemu sa počtu letov a aerolínií.

Stanislav Mucha, PR and Marketing Director, Ness KDC: Letisko Košice je významnou vstupnou bránou do nášho mesta a zároveň miestom, z ktorého sa my Košičania vieme dostať do celého sveta. V poslednom období s radosťou prijímame správy o nových destináciách spojených s metropolou východu, rešpekt si zaslúži aj nový, trendový, marketingový imidž letiska. V Nesse sme naozaj hrdí, že sme mohli priložiť ruku k dielu. Dizajnovo a funkčne sme podľa zadania stránkou doplnili už existujúce komunikačné kanály. V najbližšej dobe a v spolupráci s Letiskom Košice budeme zbierať a analyzovať štatistiky i spätnú väzbu užívateľov, tieto dáta využijeme pri ďalších úpravách stránky.“

Marek Uhrín, CEO, Ness KDC: „Letisko je jedným z najdôležitejších faktorov, ktorý ovplyvňuje vnímanie mesta zahraničnými investormi i turistami. Prvé dojmy z letiska destinácie, kam prichádzame niekedy napovedia naozaj veľa, a tie sa začínajú formovať už pri prvej návšteve Web-stránky. Tá je v dnešnej dobe absolútnou nutnosťou každého i menšieho letiska, a Košice ako mesto so silným zastúpením IT firiem, si zaslúži modernú prezentáciu. Navyše, naši „mobilisti“ už pracujú aj na úplne novej interaktívnej mobilnej aplikácii, ktorá taktiež čoskoro obohatí „vybavenie“ košického letiska.“

 Zuzana Želinská, CFO a COO, Ness KDC: „Releasom stránky pre Letisko Košice sme zavŕšili naozaj bohatú sezónu, v ktorej naši dobrovoľníci vývojom webu pomohli postupne organizáciám Visit Košice, Štátne divadlo Košice, Bábkové divadlo Košice i HC Košice. Sú to všetko významné subjekty z oblasti cestovného ruchu, kultúry a športu, ktoré reprezentujú naše mesto. Ďakujem všetkým dobrovoľníkom v Nesse, ktorí sa na týchto projektoch podieľajú.“

Spoluprácu na vývoji webu hodnotia pozitívne aj zástupcovia Letiska Košice.

Marketingový manažér letiska Košice, Juraj Tóth: „Nový web letiska Košice bol navrhnutý v línii s našou modernou korporátnou identitou z dielne dizajnéra Mateja Tomana. Návštevníci webu na ňom nájdu všetky dôležité informácie, ako sú letové poriadky, letecké spoločnosti, služby na letisku,  parkovanie a pod. Web je responzívny a je prepojený so všetkými sociálnymi sieťami letiska, ako aj s platformou zkosicdosveta.sk, na ktorej intenzívne zdieľame špeciálne akcie leteckých spoločností a atraktívny cestovateľský obsah. Srdečne ďakujeme spoločnosti Ness KDC za perfektne odvedenú robotu a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.“