Košický tím Nessákov spolupracoval na vytvorení novej tváre systému hromadnej dopravy v Bangkoku

bankok2

Členovia tímu, Nessáci Peter a Karol, sa v októbri zúčastnili slávnostného spustenia systému, na ktorom takmer dva roky košický tím pracoval. Súčasťou bola tlačová konferencia priamo v srdci Bangkoku na najfrekventovanejšej zástavke mestského vlaku Bangkok Transit System (BTS).

Medzi zúčastnenými nechýbali ani najvyšší zástupcovia zainteresovaných spoločností.

Spustenie systému propaguje aj reklama, ktorá je nosným pilierom marketingovej kampane po celom meste:

Podstatou riešenia je sofistikovaný výber cestovného prostredníctvom mobilnej aplikácie. Cestujúci tak nemusia kupovať lístky a čakať v dlhých radoch. Navyše, tímu sa podarilo riešenie prepojiť so sociálnou sieťou LINE s viac ako 500m užívateľmi v Ázii.

Záujem verejnosti je vysoký, čo dokazujú aj státisíce zaregistrovaných používateľov v priebehu prvého mesiaca prevádzky.

Peter, Software Engineer, Ness KDC: „Služobná cesta do Bangkoku dopadla nad moje očakávania. Zažili sme oficiálne predstavenie nášho produktu verejnosti. Človek si uvedomí pri pohľade na ten záujem, na tie reklamy, že fakt niečo dokázal. Je neuveriteľné, že taká malá partia ľudí z Košíc priniesla do 8 miliónového Bangkoku niečo, čo uľahčí ľuďom každodenné cestovanie. Som veľmi rád, že som toho súčasťou.“

Karol, Senior Development Manager, Ness KDC: „Pozorovať tisíce používateľov, ktorí prechádzajú našim systémom, na ktorom sme dva roky pracovali, je skutočný pocit zadosťučinenia. Spolu s tímom sme dodali softvér svetovej kvality, ktorý mení spôsob akým sa cestuje v jednom z najväčších miest sveta.“