HC Košice predstavil novú webovú stránku

Pred začiatkom aktuálnej sezóny avizoval  najúspešnejší klub slovenskej histórie zmeny, ktoré by mali pomôcť zatraktívniť hokej pre Košičanov. Ness KDC, ako Hlavný IT partner klubu, ponúklo pomocnú ruku v oblasti marketingu a vývoja digitálnych komunikačných kanálov. Prvá zmena v tejto oblasti prichádza v podobe novej webovej stránky klubu www.hckosice.sk .

Stanislav Mucha, PR & Marketing Director, Ness KDC: „Stránka bola vytvorená úplne od základov na základe údajov analytiky a historických dát. Dizajn stránky sme „ušili“ na mieru a zobrazovanie obsahu sa prispôsobuje rozlíšeniu rôznych zariadení vrátane smartfónov. Aktualizáciu hráčskych a tímových štatistík A-mužstva sme zautomatizovali vďaka dátam z externej stránky. Týmto spôsobom by sme chceli spropagovať aj výsledky a dianie v mládežníckych súťažiach, pri ktorých čakáme na súhlas so zasielaním dát a štatistík zo stránky Slovenského zväzu ľadového hokeja. Pevne verím, že nám to SZĽH umožní a my tak budeme môcť na klubovej stránke vytvoriť kvalitný prehľad o všetkých mládežníckych tímoch HC Košice.“

Prvá verzia stránky bude postupne doplnená o ďalší obsah, a to na základe dát z analytiky a spätnej väzby fanúšikov. Webová stránka však nie je jediným projektom, v ktorom sa Ness KDC snaží klubu pomôcť.

„V spolupráci s klubom sme začali optimalizovať aj efektivitu komunikácie na facebookovej stránke klubu, podieľame sa aj na vytváraní samotného obsahu. Fanúšikom zároveň ponúkame možnosť odoberania e-mailových noviniek na týždennej báze. V blízkej budúcnosti bude zverejnená aj aktualizácia mobilnej aplikácie, ktorú v tejto sezóne doplníme aj o prvky gamifikácie a interaktivity,“ dodáva Stanislav Mucha.

Tímový duch partnerstva a súdržnosť s tímom je v Ness KDC badateľná aj v rámci skupiny vývojárov, ktorí na jednotlivých projektoch participujú. Marek Uhrín, CEO Ness KDC: „V Nesse vznikol tím dobrovoľníkov, ktorí od prvého dňa spolupráce na jednotlivých častiach projektu tvrdo pracujú. Tímového ducha je cítiť na pracovných meetingoch, ale aj v Skyboxe, kde sa na každom zápase stretávame. Vývoj prebieha pod taktovkou expertov so skúsenosťami zo svetových projektov v oblasti športu, zábavy a médií. Urobíme všetko preto, aby sme pre klub vybudovali špičkové prostredie pre moderný digitálny marketing a pomohli tak nášmu tímu získať titul víťaza Extraligy!“

Niektoré zo zmien, ktoré klub pred sezónou avizoval už teda boli fanúšikom predstavené. Okrem využívania novej webovej stránky si fanúšikovia mohli zakúpiť permanentky na splátky alebo zľavnené rodinné balíčky, vybrať si z rozšírenej ponuky v bufetoch, či nakúpiť v zrenovovanom fanshope. Prestávky medzi tretinami vyplnili trestné strieľania mladých nádejí a na facebooku si priaznivci HC Košice môžu každý týždeň zahrať o 10 vstupeniek.

Rastislav Rusič, konateľ HC Košice, s.r.o.: “Sezóna je prakticky v plnom prúde a tím sa na sebe snaží pracovať od zápasu k zápasu. Okrem hokejovej stránky sa klub snaží intenzívne zlepšovať aj procesy mimo ľadu. V oblasti marketingu postupne zavádzame rôzne novinky a inovácie a sme vďační Ness KDC za ich podporu. Pevne verím, že sa k skupine ľudí a subjektov, ktoré klubu reálne a v rôznych formách pomáhajú, pridajú nielen ďalší partneri a sponzori, ale aj širšie masy fanúšikov.“

„S príchodom spoločnosti NESS do veľkej rodiny HC Košice prišli nielen najmodernejšie IT-technológie, ale aj najnovšie poznatky z ich účinnosti a spôsoby ich využitia. Všetci vieme, ako rýchlo beží vývoj v tejto oblasti a preto som osobne veľmi rád, že sme do tohto rýchlika už aj my naskočili. Aj keď sa pri nábehoch na nové produkty, ktoré s Nessom prichádzajú,  riadne potíme, veríme tejto ceste a som si istý, že v konečnom dôsledku to ocenia naši priaznivci, o ktorých spokojnosť a vášeň  pre hokej nám predovšetkým ide,“ povedal Vojtech Petty, Manažér HC Košice.

Klubu budeme držať palce a tešiť sa na ďalsie pozitívne zmeny, ktoré zlepšia hokejovú i nehokejovú stránku klubu.