DAZN Product & Innovation Day

DAZN

Minulý týždeň sa na Nessáckom projekte DAZN uskutočnila interná akcia zameraná na prezentáciu produktov a inovácií, ktoré sa na projekte DAZN v Košiciach podarilo vytvoriť za posledný rok. Hlavným zameraním prezentácií bola pridaná hodnota pre zákazníka. Podobné akcie sa konajú pravidelne v každom DAZN development centre, a tak sa aj Košice dočkali premiéry. Akcie sa zúčastnili všetci členovia tímu vrátane zástupcov klientov. Pozitívna spätná väzba všetkých zúčastnených vytvára priaznivú atmosféru pre ďalšie pokračovanie DAZN Product & Innovation Day.

Kenneth Jones, Head of Software Development for Austria and Slovakia, DAZN: „Bolo mimoriadne hodnotné vidieť ovocie našej práce za niekoľko vývojových cyklov. Vidieť všetky tieto projekty spolu a uvedomiť si ich význam a ťažkú odvedenú prácu bolo fantastické. Badateľné bolo aj množstvo snahy pri príprave tejto mini konferencie, každá prezentácia poskytla to, čo mala. Som nadšený z toho, čo všetko spolu dokážeme v nadchádzajúcich mesiacoch.“

Katarina Šipkaiova, Scrum Master, Ness KDC: „Hlavným cieľom DAZN Product & Innovation day bolo zozdieľať naše poznatky, inšpirovať sa, ukázať naše najlepšie produkty a motivovať každého k práci na inováciách, ktoré pomôžu DAZN tímom a uspokoja aj zákazníka. Myslím, že to bolo skvelé stretnutie, ktoré nám prinieslo veľa nových informácií, myšlienok a motiváciu. Plánujeme takýto míting opakovať pravidelne.“

Projekt DAZN v Nesse vznikol oddelením sa od existujúceho klienta Perform Group. DAZN je rýchlo rastúci provider plateného športového obsahu (on demand TV). Reklamnými tvárami značky sú futbalové megahviezdy formátu Cristiano Ronaldo či Neymar. Okrem futbalových zápasov si na svoje prídu aj fanúšikovia basketbalu, amerického futbalu či boxu.